Sysmex Nederland
Menu
Why work with us at Sysmex?

Sysmex zoekt collega’s! Maak jij het verschil?

Sysmex staat voor een groot digitaliseringsproject dat loopt tot medio 2023. Om die uitdaging aan te gaan zijn we op zoek naar nieuwe collega's die tijdens dit project ervoor kunnen zorgen dat onze daily business blijft draaien.

Wie we zoeken

Om deze ondersteunende rollen naar onze collega’s toe in te vullen, kijken wij uit naar analytisch sterk en administratief nauwgezette organisatietalenten, met een Bachelor (HBO) werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een commerciële, plannings- of logistieke/inkoop-omgeving.
Je bent enthousiast en leergierig om je in de producten van Sysmex te verdiepen. Dat zal je gaandeweg leren. Door ons internationaal karakter ben je communicatief vaardig in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van de Franse taal is mooi meegenomen. Je bent flexibel, kent geen 9 tot 5 mentaliteit en steekt graag de handen uit de mouwen. Je ziét werk en bijt je graag vast in dossiers.

  • Ervaring in een internationale handelsorganisatie is een grote pré, alsook kennis van DGD artikelen en incoterms (Purchase Officer);
  • Je bent vertrouwd met Microsoft Office en hebt kennis en ervaring opgebouwd met SAP (of een ander ERP software pakket) of planningstool (Planning Officer);
  • Je hebt een positieve uitstraling, commerciële drive en streeft steeds naar een optimale klanttevredenheid;
  • Je bent een leuke collega, die zowel graag in teamverband als zelfstandig werkt en die collega’s graag ondersteunt in frequent drukke situaties;

Wat wij bieden

Je komt terecht in een stabiel en gezond bedrijf, marktleider in zijn vakgebied met een plaats in de Top 10 van Beste Werkgevers Benelux. Er heerst een no-nonsense cultuur waar jouw loopbaanontwikkeling voor jou én voor ons belangrijk is, kansen liggen er om te grijpen. Een proactieve en initiatiefrijke houding waarderen wij dan ook sterk. Aan jou om jezelf te bewijzen. Onze onderlinge omgang is gestaafd op vertrouwen en “je goed in je vel voelen”. Thuiswerk bieden we aan om je persoonlijke balans te waarborgen, maar je vertoeft voornamelijk op kantoor te Etten-Leur. Je start in een tijdelijke rol van minimaal 28 uur (behalve de Magazijnmedewerker en Planning Officer, deze zijn 40 uur) voor zover nu verwacht t/m 03-2023, wellicht met uitzicht op een langdurige samenwerking, net zoals wij die met onze klanten opbouwen.

Maak jij het verschil en herken je jezelf in deze omschrijving? Bekijk dan onze tijdelijke vacatures in ons vacature overzicht

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Personaliseer uw ervaring

Wij gebruiken cookies zodat u onze website optimaal kunt benutten en wij onze communicatie met u kunnen verbeteren. Wij baseren ons daarbij op uw selectie en gebruiken alleen de gegevens waarvoor u ons toestemming geeft.

* Kan de weergave van content en de gebruikerservaring beperken.
Details over cookies
Noodzakelijke cookies
Deze cookies helpen om onze website bruikbaar te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van onze website te ondersteunen. Zonder deze cookies kan onze website niet goed functioneren.
Statistiekcookies
Deze cookies registreren hoe bezoekers interactief met onze website omgaan door anoniem informatie te verzamelen. Met deze informatie kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.
Marketingcookies
Worden gebruikt om bezoekers op webpagina's te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daarmee waardevol voor uitgevers en externe adverteerders.